1. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό: επιλέγετε “Create account” στο επάνω δεξιά μέρος της οθόνης, συμπληρώστε το όνομα και το email σας και τον κωδικό ασφαλείας που επιθυμείτε. Αυτό ήταν όλο!
  2. Αναζητείστε την ταινία που σας ενδιαφέρει: μπορείτε να κάνετε αναζήτηση τίτλου ή να πλοηγηθείτε στις σελίδες των προγραμμάτων και να επιλέξετε.
  3. Πατήστε το κουμπί “Ενοικίαση” για να κάνετε κράτηση μίας από τις περιορισμένες **ΔΩΡΕΑΝ **ψηφιακές θέσεις του εικονικού μας σινεμά. Μπορείτε να δείτε την ταινία εντός 3 ημερών από την ώρα που κλείσατε τη θέση (για τις κρατήσεις που γίνονται όσο οι ταινίες βρίσκονται σε προπώληση, ο χρόνος μετρά από την ώρα που ανοίγουν οι ταινίες). Μετά το πέρας των 3 ημερών, αν δεν έχετε δει την ταινία ακυρώνεται αυτόματα η κράτηση και θα πρέπει να δοκιμάσετε να την ξανακάνετε, ωστόσο μπορεί να έχει δεσμευτεί από άλλον θεατή στο μεταξύ.
  4. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στο πόσες ταινίες μπορείτε να παρακολουθήσετε μέσω του λογαριασμού σας.
  5. Οι ταινίες για τις οποίες έχετε κάνει κράτηση βρίσκονται συγκεντρωμένες στη βιβλιοθήκη του λογαριασμού σας (“Ο κατάλογός μου”). Επίσης, θα λαμβάνετε για καθεμιά απ’ αυτές ένα email επιβεβαίωσης. Μην ξεχαστείτε, έχετε 3 μέρες προθεσμία για να τη δείτε.
  6. Οι ταινίες θα είναι διαθέσιμες αποκλειστικά κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ (28 Νοεμβρίου - 05 Δεκεμβρίου).

FAQ

  1. Τι να κάνω εάν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου; Απλώς κάντε κλικ στην επιλογή “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” στη σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας, εισάγετε τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε κατά τη δημιουργία λογαριασμού και θα σας αποσταλεί ένας σύνδεσμος για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασής σας.

  2. ** Πώς ενεργοποιώ τους υποτίτλους μιας ταινίας; **Για να ενεργοποιήσετε τους υπότιτλους πηγαίνετε τον κέρσορα στο κάτω μέρος του παραθύρου του βίντεο, ώστε να αναδυθεί το μενού. Πατήστε το κουμπί CC και επιλέξετε τη γλώσσα της αρεσκείας σας.

  3. Τι σημαίνει η ένδειξη «μη διαθέσιμη» σε μια ταινία; Η ένδειξη “Μη διαθέσιμη” που μπορείτε να δείτε ως σήμανση σε κάποιες ταινίες μπορεί να σημαίνει πως ακόμη δεν έχει αρχίσει η προπώλησή της ή έχει συμπληρωθεί ο αριθμός διαθέσιμων θέσεων . Ωστόσο, μην απογοητεύεστε! Η ταινία που σας ενδιαφέρει μπορεί να ξαναεμφανιστεί ως διαθέσιμη, εάν οι χρήστες που την ενοικίασαν δεν την παρακολουθήσουν οπότε απελευθερωθούν εκ νέου θέσεις για να την δείτε.

  4. Σύνδεση με τηλεόραση μέσω Chromecast: Για να δείτε την ταινία σε συμβατές με Chromecast τηλεοράσεις, ξεκινήστε την αναπαραγωγή και πατήστε το εικονίδιο Chromecast που βρίσκεται στο κάτω δεξί μέρος της οθόνης. Επιλέξτε την συσκευή του δικτύου σας που υποστηρίζει τη λειτουργία και ξεκινήστε.

  5. Τεχνικές συμβουλές: Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της online παρακολούθησης ταινίας του Φεστιβάλ:

  6. Δοκιμάστε να κάνετε επανεκκίνηση στον υπολογιστή. Αυτό μπορεί να λύσει μεγάλο μέρος των προβλημάτων.

  7. Σιγουρευτείτε πως δεν είστε σε VPN σύνδεση.

  8. Δείτε αν έχετε την τελευταία έκδοση του browser σας. Το σύστημα προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων δεν λειτουργεί με τις πιο παλιές εκδόσεις.

  9. Σιγουρευτείτε ότι δεν τρέχουν παράλληλα και άλλα προγράμματα στον υπολογιστή που καταναλώνουν ισχύ ή πόρους δικτύου (π.χ. downloads)

  10. Σιγουρευτείτε πως δεν υπάρχουν άλλες συσκευές στο δίκτυο του σπιτιού που καταναλώνουν πόρους δικτύου, π.χ. άλλοι υπολογιστές, κινητά, tablets από τα οποία γίνονται downloads. -

  11. Αν είστε σε υπολογιστή δοκιμάστε άλλο browser.

  12. Απενεργοποιήστε προγράμματα ad blockers.

  13. Ανάλογα με την ταχύτητα της σύνδεσής σας, μπορείτε ακόμη να αλλάξετε την ανάλυση της εικόνας στην προβολή της προβολής (bitrate) ώστε να ταιριάζει καλύτερα στις συνθήκες της οικιακής σας σύνδεσης: Αφού ξεκινήσει η προβολή, πατήστε στην ένδειξη AUTO στο κάτω δεξί μέρος της εικόνας και επιλέξτε 576p, 720p ή 1080p, ανάλογα με την ταχύτητα της σύνδεσής σας.

  14. Τέλος, προσπαθήστε να μην πηγαίνετε μπρος ή πίσω το βελάκι κατά τη διάρκεια της προβολής.

Καλή προβολή!